Honda Accord |8th Gen| Test and Review| Bri4ka.com

Харесайте нашата фейсбук страница: Bri4ka/
Промо Код BRI4KACOM = 5% Отстъпка на всички продукти от магазина на Xado
Повече за услугите на MOSTAUTO: mostauto.bg/
#hondaaccord #bri4ka #stayhome

Изтегли

Коментари

  • PERFEKTNA E HONDATA

    Любомир АтанасовЛюбомир Атанасовпреди 3 дни
  • Bri4ka направи ревю на стария акорд 7 генерация

    Ivan GeorgievIvan Georgievпреди месец
  • Сега е време и за Honda Accord 10 генерация 2019-2020

    piggynidpiggynidпреди месец
  • Влизаш в Хонда групата ... и то пълно с Беемвисти, и не е като да не съм от тях. Определено Хондата си е Хонда... но си има един недостатък, предно, недозавива и както каза, 200 коня 2.4 мотор, но кутията (и диф-а в това число) е далеч от това да е спортна, 150 коня баварците ускоряват за същото време колкото Aкорда 200 коня. За това, един Акорд да си бръмчиш по работа и едно баварче да ти вдига адреналина по подбалканския през уийкендите. Само едно нещо не разбирам, защо Филката го е страх толкова от това наистина да доказва на какво са способни тия двигатели.... точно К24 е супер култов мотор из целия свят (дори тук) имат си (K-swap everything) клуб в който хората слагат тоя двигател с много преправяния (някои над 1000 коня, имаше един пич който със специално гориво го беше направил 700 коня атмосферка..) Това събужда много повече интерес в хората които си падат по коли, но не са много запознати с цялото следване... Аз все още чакам Хонда да пуснат още някоя забавна кола като S2000, като директен конкурент на новите Mazda MX5 и BMW Z3... Сега точно покрай тия вируси никой няма да се засили да си купува нова кола, но за близките години определено трябва да се има на предвид... NSX-а няма да го споменавам защото го развалиха много...

    Dean JohnsonDean Johnsonпреди месец
  • Акорд 8 е уникален автомобил но трябва да пътуваш, да го покараш и тогава да готориш. От 9 години не съм имал различен автомобил от BMW и съм голям фен. От година имам Акорд и е супер с двигател 2.4 бензин - Автоматик. Много съм доволен. Браво за Ревюто .

    Таньо МарковскиТаньо Марковскипреди месец
  • Отново прекрасно ревю на автомобил! ФИЛИПЕ,НАПРАВИ РЕВЮ НА ФИАТ КРОМА ФЕЙСЛИФТ МОГА ДА ПРЕДОСТАВЯ АВТОМОБИЛ ЗА РЕВЮ 🤩

    Кирил ИслямскиКирил Ислямскипреди месец
  • Even though I don't understand Russian but this guy is absolutely Honda fan boy. Good job brother

    Mohammed BiereyMohammed Biereyпреди месец
    • Because you don't understand, let me tell you - this is not Russian. This is Bulgarian. By the way hi is not a honda guy :)

      Todor HristovTodor Hristovпреди месец
  • Bri4kaa moje li da napravish edin epizod za stariq accord ot 1998

    Kristian DundevKristian Dundevпреди месец
  • Бри4ка, супер ревю ама направи и за Пасат Б6, 3.2FSI едно :) доста ще бъде интересно.

    Valeriy IndzhovValeriy Indzhovпреди месец
  • Преди две години си купих Хонда Акорд 2007 Швейцарка. Проверена на реални 136 000. За близо 30 000 + км по БГ пътища, а се кара редовно - сменен само лагер главина и реголаж на клапани. Не беше палена 3 седмици запали от раз. Трета Хонда в семейството, без проблеми.

    desi ganevadesi ganevaпреди месец
  • Хубаво ревю,но конкретната кола е взета от филма "50 нюанса сиво"... .По-читави екземпляри с по-нахакано оборудване взимайте за тея тестове,хората реално да видят макса от тази кола.Иначе поздравления за Филип и екипа му,харесвам ви много.Успех.

    Gegham TadevosyanGegham Tadevosyanпреди 2 месеца
  • На майтап си взех Акорд 7 от Англия с всички екстри за 900 паунда десняк. В колата са съчетани интелект, агресия и здравина. Няма друга марка с подобно съотношение на здравина, динамика, разход и лукс. Има от всичко и е за всеки.

    Мартин ДимитровМартин Димитровпреди 2 месеца
  • не съм съгласен,че Ц5 е назад от акорда.Според мен акорда не може да се опре от гледна точка на комфорта ,заради хидравликата на Ц5, а за местото вътре няма какво да говорим,акорда изглежда като хлебарка пред Ц5 особено в комби варианта

    DeathSchuldiner1DeathSchuldiner1преди 2 месеца
  • Чакаме дачията

    А НА Нпреди 2 месеца
  • Mnogo zdravi dvigateli taka e obache interiora e mnogo evtino napraven ,kato zatvora vratata na moq Mercedes vse edno zatvarqm seif na banka,a na hondata kato zatvorq se chuva kak vsichko drunchi :D

    Aimz All DayAimz All Dayпреди 2 месеца
  • Рядко коментирам, ама едно истинско ревю се прави като си обективен. Не може всяка кола дет й правиш ревю да е почти перфектна и разбира се по-добра от немските премиуми. Коментирай каква е шумоизолацията, коментирай материалите на таблото, щото повечето са си крайно евтина пластмаса, колкото и перфектни да ги изкарваш. Коментирай маневреност в градски условия, видимост отвътре отзад/отпред. Колко са удобни седалките, все неща които можеш да изразиш собствено мнение.

    Denis IvanovDenis Ivanovпреди 2 месеца
    • Ето,човека казва какво е качеството на интериора,щом е добре за него ,при положение ,че е видял толкова много коли е добре и за мен. bgproject.info/it/video/XZjMnInOi8-Gq5Y

      Живко ДимитровЖивко Димитровпреди 2 месеца
    • И аз рядко коментарирам това е сигурно първият клип,който коментирам като цяло на Бричка,а съм гледал всичките и ме кефи.Според мен говори така за да преодолеят много от хората огромните предразсъдъци които имат спрямо всичко,което не е като тяхното или не е от Германия.По-въпросите ти, шумоизолацията я има ,но е слаба според мен , материалите по вратите и дръжките са мека пластмаса и дръжките се чувстват яко на пипане според мен.По по-ниските нива в краката вече е твърде пластмаса , както във почти всяка кола.Като цяло таблото и всичко където ти пипат ръцете не е "крайно евтина пластмаса" а е средно добро качество ,(базова БМВ тройка вътре е страшна пластмаса също). Сребристите пластмаси лесно се драскат . Видимостта мисля, че е добре - нищо особено,или нищо повече или по-малко от всяка кола в този клас.Маневреността не е много добра в града предвид това ,че колата е 4м 80см.Седалките според мен не отстъпват на еквивалентен модел ц класа.Много хора ,които съм возил са ми казвали,че чувстват седалките доста удобни.За по-ниски хора лошото е ,че Lumbar support е високо и не подпира добре.

      snoozefest41snoozefest41преди 2 месеца
  • Брвао Бричка може ли лексус is220d

    Svetoslav OgnyanovSvetoslav Ognyanovпреди 2 месеца
  • Може ли да направите ревю, на новият сивик тайп Р.

    Светльо ДрагиевСветльо Драгиевпреди 2 месеца
  • От толкова хвалене забрави да споменеш и слабите места на автомобила . В руските клипчета основно се набляга на износен разпределителен вал , счупени клапани , горене на масло и други , като това е за бензиновите мотори.

    ΝικιΝικιпреди 2 месеца
    • Да ако не се сменя редовно маслото има склонност да се износва разпределителния вал на изпускателните клапани, също така и VTC механизма на разпределителния вал на смукателните клапани може да потраква.Това става главно при занемарени екземпляри.Можете да проверите в mywikimotors и други места тоя мотор сменя ли му се маслото няма чупене.

      snoozefest41snoozefest41преди 2 месеца
  • Вече втора година имам Accord 2.2 i-CTDi 140 ps. Като нова е, MOTUL 5w30 от Франция и само карам, карам, карам .... По магистралите когат' нема радари 180-200 и още иска, и то много. По документи и дават мисля 240. С един резервоар минавам 1200 км магистрала и извънградско. Вози като подводница. За година и нещо съм ѝ навъртял вече над 100 000 км. Мотора работи по-тихо от електронен часовник САSIO. Преди 10 години имах HONDA Accord Coupe 3.0 V6 v-tec 2000 година, всички възможни екстри за модела, беше зелен металик с шоколадова кожа. От първи собственик - доктор, в чантичката имаше фактури САМО от HONDA Tours - Франция. Продадох я на един от Пловдив. Оня ми звъни след няколко дни и се смее, и ми разказва как на сръбската граница не го пускали половин час да мине и му се молели, и го умолявали да им я продаде 😀🤣😀🤣😀. Ако някой я е виждал из Пловдив нека да пише! Имаше само пукната задна броня, та моя човек купи броня от Варна от едно момче, мисля че се казваше Стамен (дано да не бъркам името). Още ме е яд, че я продадох тая HONDA, да се еба в простата глава 😡😡😡!

    михаил паневмихаил паневпреди 2 месеца
  • Само така, Тойота или Хонда ! А като се замогнеш Лексус ! Луксозно и здраво ! За мъже и жени които нямат пари за сервизи 👍

    John SmithJohn Smithпреди 2 месеца
    • Точно 3 те най сполучливи коли!

      Erhan MustafovErhan Mustafovпреди 2 месеца
  • Ти сериозно ли сравняваш тоя кенеф с Ауди А4 от същата година ? Заклет фен на Ауди съм, но не това е причината да защитавам марката в случая ! Точно на външен вид Аудито е много по готино ! Здравината също я има все пак 3ка дизел, ако знаеш как да си гледаш колата няма да имаш никакви проблеми ! За първи път коментирам ваш клип, но не се сдържах голям фен съм, гледам всички клипове.

    Радослав ЕмиловРадослав Емиловпреди 2 месеца
  • Тествайте един GTR или R8 за пълна скорост ;)

    Кристиян ВеселиновКристиян Веселиновпреди 2 месеца
  • Чакаме епизод от по интересни коли амг м-палър ламборгини мазерати порше новата s класа нещо много яко 💪💪💪

    Мирослав МитевМирослав Митевпреди 2 месеца
  • Супер ревю! Сега ако направиш и сравнение с F-RV 1.8 I-VTEC и едно C-RV 3 GEN, тип коя е по-удачната семейна - страшен ще си!

    Ivailo YanevIvailo Yanevпреди 2 месеца
  • Е чак уникално бърз от 0 до 100 за 10 секунди :)

    Nikolay NikolovNikolay Nikolovпреди 2 месеца
  • Гледах клипа и какво мога да кажа. Колата сигурно не е лоша! Но не можеш да сравняваш С5 с тази 'кола' просто защото Ситроена е по-добър в почти всеки аспект! Комфорт,возия,избор на двигатели,надеждни двигатели,сравнително евтини части,визия на колата,материали в купето...Въобще,хондата е доста назад в почти всяко отношение. Поне според мен разбира се ;)

    valentine Xristovvalentine Xristovпреди 2 месеца
    • @valentine Xristov нещо бъркате концепцията на ревюто. Тук говорим за втора употреба автомобили в частност над 300к километра. Такъв ситроен в движение няма, или ако има то е на някой болен фен на марката.

      Gips MegagipsGips Megagipsпреди 2 месеца
    • Защо да не може? Колко неща мислиш че съм сменил за 130хил километра? :) Реле на стартера,понеже колата не беше карана дълги месеци :D За икономия не може да се говори,имам 2.2 Битурбо което градско харчи около 11 а на дълго 6,знам че не може да се сравнява дизел с бензин,но все пак! Относно поддръжката-Рано или късно идва някой по-солен ремонт. Няма кола която да няма скъп ремонт,разбира се става въпрос за малко по-съвременните коли :D

      valentine Xristovvalentine Xristovпреди 2 месеца
    • Ситроена е красив и елегантен, вози страхотно, но как може да става и дума за здравина и то когато в изречението има Хонда. Акорда е и по-корав и надежден, и е по-икономичен и евтин за поддръжка.

      Jordan K.Jordan K.преди 2 месеца
  • Съвсем добронамерена корекция от човек живеещ в САЩ от 25 години: 1) Acura (произнася се Акюра с ударение на първота "а") е луксозния вариант на Honda, както Lexus е на Toyota и Infinity на Nissan. Acura и Honda обаче, не са точно едно и също нещо, както се твърди тук. Вярно е, че Американската Acura прилича повече на Европейската Honda, отколкото Европейската Honda на Американската такава. От там нататък има и много разлики - от козметични до по-съществени. Опитайте се да кажете на собственик на Lexus , че това е Toyota! 2) Honda Accord е среден клас автомобил и да се сравнява с малкия клас на Евро каляските е несериозно - както се каза по-късно във видеото, конкуренти са Audi A6, BMW 5 и Mercedes E. В Северна Америка критерият за добър автомобил е надежността във времето, не килограмите хром по таблото. Не споря кой е по-по-най, защото е личен вкус и начин на мислене. И като любопитен факт, ето как се подреждат японските автомобили в една неофициална, но потвърдена във времето класация: Toyota, Hoнda, Nissan, Subaru, Suzuki, Mazda/Daihatsu, Mitsubishi. Защо Mazda има толкова фенове в Европа е пълна загатка...Поздрави и успех!

    Alex DelRioAlex DelRioпреди 2 месеца
  • Бричка, моля те направи епизод за Тойота Корола, все пак това е най-продавания модел автомобил в целия свят. Модел е15.

    Петър ДраголовПетър Драголовпреди 2 месеца
  • Вчера отидох да бмв и се прибрах с акорд за сега съм много доволен

    stalker-Hris-stalker-Hris-преди 2 месеца
  • Love that generation, In the 🇺🇸 it's a Acura TSX. I have a 2017 V6 6MT accord coupe and love it.

    Stephen MurphyStephen Murphyпреди 2 месеца
    • Rev up your engines!😃😉😉

      Александър ИвановАлександър Ивановпреди 7 дни
  • За тея пари - Хонда Леджънд.

    Заека БъниЗаека Бънипреди 2 месеца
    • @Jordan K. Аз исках да си взема Леджънд 2010 Фейслифта ,вместо Акорда ама се притесних за цялостните разходи и за по-сигурно взех по-ниския клас.Скъпи са данъка ,каското,гражданската + факта ,че колата гори 10-11 извънградско и 16-17-18 градско ,а аз искам да карам на бензин не на газ.Един фар е 3000 лв ,а кардана е от Карбон,не ми се мисли нещо ако се развали по SH-AWD колко пари ще е.Иначе съм решил ,че следващата ми кола ще е е Леджънд !Поздрави !

      Живко ДимитровЖивко Димитровпреди 2 месеца
    • Така е, тя е топ, но там вече икономичността отпада, а и конете са доста повече, данъка ще скочи много. А и за тези пари, Акорда ще е по-нов.

      Jordan K.Jordan K.преди 2 месеца
  • tdi-то на VW е най-здравият 4 цилиндров мотор :)

    Black HandBlack Handпреди 2 месеца
  • Нещо не е добре. Вярно, че сивото трудно се "догажда", но преляйте малко на вратите дееее :)

    Stanimir IlievStanimir Ilievпреди 2 месеца
  • 2.4 автомат на газ - от 12.5 до 13.5 извънградско със скорост 130-140. Бензин при същата скорост - 9.5. При скорост 100-200 - 1 литър на долу. Уникално окачване, твърдо е, но автомобила е много стабилен и по хубав път комфорта е супер. Здрав автомобил.

    Georgi VladimirovGeorgi Vladimirovпреди 2 месеца
  • A nissan qashqai koga shte snimash

    Todor TodorovTodor Todorovпреди 2 месеца
  • Ще направите ли клип за toyota camry xv40.

    Daniel IvanovDaniel Ivanovпреди 2 месеца
  • Cls първа генерация

    Mikele TrumpetMikele Trumpetпреди 2 месеца
  • Филип ти с хадо ли закусваш

    Mario kafedjiiskiMario kafedjiiskiпреди 2 месеца
  • Соихиро Хонда .. двигаеля работи като часовник..

    Хвърчил ХвърчилковХвърчил Хвърчилковпреди 2 месеца
  • Бате бате като ги караш давай им да, се види втека как дърпа как се чува тия, духналите хондаджий да ти дават да, ги натискаш 😁

    venci43venci43преди 2 месеца
  • Карал съм няколко такива хонди предимно имам наблюдения върху дизеловите много скъпа подръжка скъп съединител гадни за работа не върви дизела харчи извънградско 7.5-8 със ръчна кутия градско над 10 като си пусне и регенарациите на дпф-а и нафтата изчезва. Да дървени са и много бързо се обезценяват хонда...

    Ivan HalachevIvan Halachevпреди 2 месеца
  • Бричи английския ти е Жми Града огън си . Само не можа ли да намериш автомат за клипа. Сега ше кажеш Японеца трябва да е ръчка за да е бегачка. Ама друго си е автомата Бате Бате.

    George DichevGeorge Dichevпреди 2 месеца
    • Автомата си е съвсем друго нещо, разбира се. Всички сме се учили на ръчни кутии и сме карали много, но минеш ли на автомат, не ти се връща вече назад.

      Jordan K.Jordan K.преди 2 месеца
  • Айде сега била му грозна, защото джантите били навътре в калниците. Те 300 японски инженера са го мислили , разработвали и тествали с години да се постига максимална ефективност от всяка гледна точка, ти ще слагаш други джанти и гуми с различни параметри... Това все пак не е Ламбо Хуракан, а Хонда

    Nikolay GanovskiNikolay Ganovskiпреди 2 месеца
  • Bri4ka може ли ревю на peugeot 207. Една от най-продаваните коли в Европа и сега на старо, много карана и харесвана у нас.

    georgi ivanovgeorgi ivanovпреди 2 месеца
  • Ne znam dali mi se struva no tazi kola e losho prebooqdisana ili pone cveta ne e dobre machnat mejdu zadnite i prednite vrati ... moje i da mi se struva

    Daniel VasevDaniel Vasevпреди 2 месеца
  • Тва е малко по-красива Тойота Авенсис 2011

    Reborn Travel&FunReborn Travel&Funпреди 2 месеца
  • Хонда си е хонда

    Димитър ИвановДимитър Ивановпреди 2 месеца
  • Абсурд е да сравняваш този японски автомобил с немски в неговия клас. Външен вид - ОК, уникално красива. Обаче да ми кажеш, че интериора и е по-добър от на А6 4Ф или на Е60 е равно на абсолютна глупост. Пък дори и в по-ниския клас като А4 Б8 или Е90. Да не говорим, че най-мощният вариант на Акорд 8 е 206к.с., а немските му конкуренти са Х2. Няма 4х4, ползва 5-степенна автоматична трансмисия. Нейните конкуренти от Европа ползват 6 и 7-степенни кутии. Да продължавам ли? Окачване? Обикновено - като на акорд от миналия век. Няма въздух няма електронни амортисьори. Кое да и е скъпо? Нормално да е евтина за поддръжка. Тя не ти дава нищо. Сигурност? Я сравнете с Волво в същия клас! Пак нищо. Volvo S60 от 2002г. има 10 въздушни възглавници. 10! Пак ми говорете за сигурност и комфорт. Ако успеят да извадят по-голям комфорт на обикновени амортисьори от въздушно окачване ще се радвам, ама няма как да стане. Колата е добра, но не са в една категория. Сравнете я с други японски представители от нейния клас!

    Димитър ДимитровДимитър Димитровпреди 2 месеца
    • @snoozefest41 в единия случай купуваш купуваш евтино и поддържаш скъпо, а в другия купуваш скъпо и поддържаш евтино. 😉

      Димитър ДимитровДимитър Димитровпреди 2 месеца
    • @Димитър Димитров Добър коментар, разбирам и съм съгласен.Като цяло искам да кажа ,че е трудно да получи това което ти дава Акорд за Тея пари в светата троица.Интересното е ,че тази генерация Акорд не е много масова, или поне се среща доста по -малко от А4 примерно и не се търси много,а цената остава висока.Иначе масово се купуват скъпи коли ,които не се поддържат както трябва защото не са по джоба на българина, много често виждам А6 паметницин по корем примерно или Е класи и БМВта с гуми от 2003г..Просто веднага си личи ,кой е комплексар и кой наистина има пари да си поддържа колата.Съседа ми няма пари да си плати водата ама има X5... гробница отвсякъде с вече сликови гуми ,ама X5.

      snoozefest41snoozefest41преди 2 месеца
    • @snoozefest41 и това всичкото се върти покрай 3 прости причини. Търсене, предлагане и ИМЕ. При при премиум марки като Ауди, БМВ и Мерцедес поличаваш адски много, но за много пари и много скъпа поддръжка. Това е за чисто нов и автомобили. Когато човек купува кола втора ръка значи търси нещо евтино или поне евтино за поддръжка. Съответно само бай мангал си купува с200 (примерно) затова и цената му е ниска. Не се търси не е скъпо. Елементарен бизнес. А и нали се сещаш, че трите немски марки са вече и наложени позиции и стандарти, с изградено име и т.н. при тях плащаш и за това. Докато останалите марки не могат да си позволят същото нещо защото и малкото им търсене ще умре ( говоря за чисто нови ) същото е и при дрехи ресторанти и всичко и всичко. Адидас продава по-скъпо от Булдозер ( примерно ). Ресторанти Хепи продават храната си по-скъпо от кварталната кръчма ( примерно ).

      Димитър ДимитровДимитър Димитровпреди 2 месеца
    • @Димитър Димитров Да ,ако сравниш примерно Цкласа натупана с всяка възможна екстра и Акорд с всяка възможна екстра , Мерцедес ще превъзхожда със сигурност .Но Акорда с всичко възможно което можеш да си поръчаш ще е 85 000-90 000лв ,за Тея пари в мерцедеса ще ти дадат Елстъкла и Хидравлика на волана 😀.А на пазара втора ръка виж с еднакви екстри кое върви по-скъпо, бензинов 2.4 Акорд е по-скъп с 4-5к лв от еквивалентен C180-C200-C220.И не само в България , в Германия и Швейцария също.

      snoozefest41snoozefest41преди 2 месеца
    • @snoozefest41 добре дори с интериор да се доближават до европейските си конкуренти пак остават една торба други неща, с които Немците го превъзхождат.

      Димитър ДимитровДимитър Димитровпреди 2 месеца
  • Този Акорд и ЦРВ 2 генерация са ми мечта.

    M10M10преди 2 месеца
  • Няма такава гаубица 😆 изключително грозен и посредствен автомобил!

    Mario KukovMario Kukovпреди 2 месеца
  • Филип ще има ли нещо за мерц w212

    Angel VodenicharskiAngel Vodenicharskiпреди 2 месеца
  • Aa добра е колатаа, харесва ми бате, батеее бих си я взел😁

    MARKO REUS11MARKO REUS11преди 2 месеца
  • Един прекрасен автомобил,който заслижава внимание!

    Stanislav StoyanovStanislav Stoyanovпреди 2 месеца
  • Ти луд ли си да BMW и mercedes с honda

    Антон АтанасовАнтон Атанасовпреди 2 месеца
  • Много як автомобил, и миналата генерация е много яка. За съжаление докато ни стане по джоба, ще е много остаряла. Щом за 7генерация от 2003г искат 8000/9000лв. Това е лично мое мнение, ако за някой му се виждат джобни пари браво. 😁

    Nasko petrovNasko petrovпреди 2 месеца
  • Някой некадърник бояджия бая му е осрал колицата на човека.

    Georgi MarinovGeorgi Marinovпреди 2 месеца
  • Върви с комплект въже за немски автомобили;DDD

    DinoffDinoffпреди 2 месеца
  • Поздравления! Имам Акорд 7ген. 2.2 дизел 16 годишен. Неунищожим. Единствено правилна потдръжка и можеш да отидеш до Луната и обратно. И понеже първите 2 години я карах при разни "майстори" разбирачи не беше добре положението. За щастие открих Мото Бокс сервиз в кв. Овча купел (София). От 5г. само там я потдържам и ще си я карам докато ръждата ни раздели. Ако си харесвате Хондата - Мотобокс. Браво на Bri4ka за ревюто!!!

    Georgi RadevGeorgi Radevпреди 2 месеца
  • Колата е топ ама много хора си ги вземат V-Tec-a да ги удря, удря. После как е разхода на масло - има ли го няма ли го? Никога не съм писал с искане за автомобилно ревю. Дай да видим Рено Лагуна 3-та генерация, по възможност с някой турбо бензинов мотор? На практика тези Рена държат същата цена като тази генерация Акорди. Що така ?

    n1s0n1s0преди 2 месеца
  • Не мисля че има място за сравнение с пета серия на BMW.... Е39 просто няма база са сравнение изцяло друг клас кола е...средно 15 хиляди за хонда просто не е нормално

    Theodore NickolovTheodore Nickolovпреди 2 месеца
    • @Theodore Nickolov Не знам колко е здрав е39 и също така не съм го карал, но модела вече е на 25 години колко да е здрав?А ти карал ли си Акорд за да сравниш усещането ?За вървенето Акорда със сигурнст не върви колкото е39 ама Хонда не смятам, че са създали Акорд с рейсингова цел.Иначе можеш да видиш в нета за Джо Лосиеро и неговия Акорд.Както и много други отвъд океана.Иначе и мене ме кефят старите БМВ-та около 1990 и 7ма сериq 1994г.

      Живко ДимитровЖивко Димитровпреди 2 месеца
    • @Живко Димитров Не успорвам че акорда не превъзхожда по технолия Е39 но като цяло но от личен опит споделям че акорда няма как да издържи на боя, който е39 е издържала нито може да се класира по вървеж и като цяло цялото усещане за кола

      Theodore NickolovTheodore Nickolovпреди 2 месеца
    • E39 e толкова стар модел вече... и виж с какво разполага Акорда като технология преди да я сравняваш с кола от 1995г.Едва ли неизкарвате ,че кола за 5 000 лв е по-добра от кола за 20 000 и всички които са си я купили са страшни балами.

      Живко ДимитровЖивко Димитровпреди 2 месеца
  • Много здрав автомобил - Браво Филип

    ИвайлоИвайлопреди 2 месеца
  • Един познат имаше предната хонда и към 10 години я кара, освен консумативи нищо не е пипал по нея. 2.4 S type седан. Помня едно време вуйчо ми караше някаква хонда пак, модел не помня. Той като цяло им разказва играта на тия коли нищо не пипа никога и масло не сменя. кара я сигурно поне 40-50 хиляди километра с 1 смяна на масло и нищо и нямаше и накрая я махна защото и поизгни купето....

    Svetlin AtchkovSvetlin Atchkovпреди 2 месеца
    • Svetlin Atchkov Голям душманин е вуйчо ти. 50к с едно масло... Мога да си представя и колата на какво е приличала....

      Veselin TopchievVeselin Topchievпреди месец
  • Айде направи за едно сивиче 7-ма генерация де. 😁😁

    Stefan GalabovStefan Galabovпреди 2 месеца
  • Filipe iskame VW PHAETON BATE BATEE

    GooDLiKe ;]]GooDLiKe ;]]преди 2 месеца
  • Сравнено с Volvo S80, как го виждаш Акорда?

    IvanKalinaDanaya GramovIvanKalinaDanaya Gramovпреди 2 месеца
    • Мисля ,че Акорда е малко по-спортен от към управление,а Волвото е по-силно и по-обрано .

      snoozefest41snoozefest41преди 2 месеца
    • Много по добър от към здравина, единствения седан който може да се каже че е по надежден от Акорд-а е Тойота Камри или Авалон.

      peshehodetz08peshehodetz08преди 2 месеца
  • Не знам защо толкова пъти повтори колко интересен е автомобилът отвътре като моделът, който показваш, е почти напълно базов?

    Martin StanevMartin Stanevпреди 2 месеца
  • Мале 8.8сек. 2.5TDI V6 180 го водят заводско 8.6сек

    Минко ИвановМинко Ивановпреди 2 месеца
  • Няма ли да има клип за Крайслер Гранд вояджер

    Минко ИвановМинко Ивановпреди 2 месеца
  • Здравейте, искам да ви попитам 2.4 мотора с директно впръскване ли е?

    ivan ivanovivan ivanovпреди 2 месеца
    • @Живко Димитров благодаря ви.

      ivan ivanovivan ivanovпреди 2 месеца
    • Не нормално е - многоточково.След 2016 на К24V и K24W (Earth Dreams) е директно.

      Живко ДимитровЖивко Димитровпреди 2 месеца
  • Само не разбрах защо сравняваш С5 с А4 и Мондео? И как точно тоя интериор е по-хубав от на С5 ама карай. Както се казва - всеки има право на мнение ;)

    Marin StefanovMarin Stefanovпреди 2 месеца
  • <a href="#" class="seekto" data-time="193">3:13</a> "...седи като ловец с хрътка на пътпъдък ..." - хахаха

    I Go MyI Go Myпреди 2 месеца
  • браво супер качествено ревю продължавай във същия дух за напред дай за мерцедес е63 амг

    ozkan suleymanozkan suleymanпреди 2 месеца
  • Може ли да направиш ревю на Hyundai i30 1gen.

    Georgi ZaprevGeorgi Zaprevпреди 2 месеца
  • Преди 4г смених един носач на сивика,зарекъл съм се догодина евентуално да сменя маслото.

    stanimir velikovstanimir velikovпреди 2 месеца
  • Абе и А4 Б6 2.5 180 да ви кажа мн ги плюете ама много! Да ви кажа тази кола от каране не ги е страх.на 340000 км съм и върви на змейй ;)

    Ramiz GeorgievRamiz Georgievпреди 2 месеца
  • bgproject.info/it/video/k4zMl4CtZtp_0Nk

    Д. ДжоркаевД. Джоркаевпреди 2 месеца
  • Всичко добре, ама как можахте да изберете модела с най-малко екстри се чудя... като знам колко много екстри има тази кола за годините си... тук нищо не е показано от тях, нищо... само един надпис, че е спортен модел хахаха :D

    Ivan DimitrovIvan Dimitrovпреди 2 месеца
  • Естественно ще имат здрави бензинови мотори,при този опит с мотоциклетните ,които работят във свръх натоварване и обороти почти постоянно.

    georgi borsukovgeorgi borsukovпреди 2 месеца
    • Няма паралел с моторите, защото по тая логика ВАГ е собственик на Дукати. При моторите високите обороти и надежността идват от ниската маса и размери на чарколяците вътре. А и е важно техниката да се калява в спорта - такава е била философията на Сойчиро Хонда и чрез натоварване по пистите се изпипват нещата.

      Ivo GievIvo Gievпреди 2 месеца
  • Филипее, нееееема как куцото магаре - кон да стане, бате! Тия пикливи 204 конета или пък на дизела 150 на прден мост и ръчна кутия, няма как да ми ги сравниш с 3.2fsi 250 конета на quattro и 6 скоростен типтроник при б7. Немат 1 грам прилика. Пък и салона на аудито си е ауди - той няма равен. Както каза - нито с Мерцедес, нито с BMW. Audi си остава Audi. Honda е ок кола, но никога няма да бъде Ауди... Сори бате...

    Rumen HristovRumen Hristovпреди 2 месеца
    • Ауди е прекрасен автомобил на вид, страхотен и елегантен интериор, но толкова чуплива кола, че... Ремонтите на Ауди са ужасни. Тази кола не е за България. Хонда не съм карал досега никога, но отзивите са, че е желязна кола, а този Акорд конкретно изглежда и красив.

      Jordan K.Jordan K.преди 2 месеца